×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024
مرکز نوآوری ایران زمین گامی بلند به سوی توسعه کسب و کارهای نوپا

اقتصاد زمانه : بانک ایران زمین می کوشد فضای کسب و کار‌های نوپا را همتراز با فناوری روز دنیا توسعه دهد و با ایجاد یک مرکز نوآوری مستقل و پویا، بستر مناسبی برای حمایت هوشمندانه از طرح های نوآورانه و در نتیجه بهبود فضای کسب وکار ایجاد کرده باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد زمانه، مرکز نوآوری ایران زمین چهار رکن اصلی زیست بوم نوآورانه و فناورانه کشور، شامل مراکز علمی و دانشگاه ها، صندوق های سرمایه گذاری و بانک ها، کارخانه ها و تولیدکنندگان و جامعه هدف و بازار مصرف کنندگان را در کنار هم قرار داده و بستر مناسبی را برای استارتاپ های تحت حمایت مرکز فراهم کرده است.
از این رو مرکز نوآوری ایران زمین می تواند دستاوردهای خود را با هدف توسعه بانکداری دیجیتال و همچنین گسترش حوزه های فعالیتی، در اختیار بانک ایران زمین قرار دهد و افق های جدیدی را برای این بانک به ارمغان بیاورد..
با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در مرکز نوآوری ایران زمین، در کنار امکان دسترسی به زیر ساخت بانکداری ، بانک ایران زمین شرایط بسیارمناسبی برای حضور کسب و کارهای نوپا، صاحبان ایده و طرح های نوآورانه در قالب برنامه های شتابدهی و ارزش‌گذاری کسب و کار، فراهم کرده است.
زیرساخت های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را برای صاحبان طرح ها در قالب برنامه‌ شتابدهی فراهم ساخته است. فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست بوم، با مراکز علمی و دانشگاهی، موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح های نوآورانه ایجاد کرده؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار گیرند.
همین اقدامات سبب شده، تا بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های ممتاز برای صاحبان طرح‌های نوآورانه ایجاد‌های خصوصی پیشگام در کشور به شمار آید. تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی و بکارگیری ظرفیت‌های خود در این بخش، گام بلندی در حمایت از کسب و کارهای نوآورانه برداشته باشد.
این مرکز با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ی زیست‌بوم کسب‌وکارهای ‌نوپا فعالیت می‌کند. شعار بانک ایران‌زمین، نوآوری به گستره ایران زمین بوده و مرکز در تلاش است که جایگاه خود را به‌عنوان حمایت کننده کسب‌وکارهای نوآور و نوپا تثبیت نماید.
برخی از خدمات مرکز نوآوری ایران زمین
مشاروه تخصصی
حمایت نقدی از صاحبان ایده و طرح های نوآروانه
فضای کار اشتراکی به همراه ملزومات
آموزش (آکادمی دیجیتال) و مربیگری
تیم سازی، شبکه سازی و ارتباط با سرمایه گذاران
قابلیت بهره برداری از زیر ساخت بانکداری باز بانک ایران زمین
از دیگر فعالیت های مرکز نوآوری ایران زمین، برگزاری و حمایت از رویدادهای استارتاپی است که تا کنون می توان به میزبانی رویدادهایی همچون همفکر در مسیر بازاریابی دیجیتال DMway، دوره های آموزشی آشنایی با فناوری بلاکچین و… اشاره کرد که علاقه مندان می توانند از طریق راههای ارتباطی در جریان این رویدادها قرار بگیرند.
رویکرد و فعالیت مرکز نوآوری ایران زمین برای حمایت و جذب تیم ها و ایده ها در حوزه های فناوری های مالی (fintech)، بلاکچین، گردشگری، سرگرمی و اینترنت اشیا (IOT) متمرکز می باشد، که از طریق درگاه های گوناگونی که برای مرکز نوآوری دیده شده، جذب خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.