×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصاد زمانه : رییس ستاد مقابله و پيشگيري بيماري کرونا و مدير اجرايي پروژه واكسيناسيون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز مرحله اصلی واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه از امروز سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه عباس نظری با اشاره به اینکه واکسیناسیون تعدادي از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همزمان با رانندگان تاکسی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دیروز در بوستان ولایت انجام شد.گفت: امروز در فاز اصلی واکسیناسیون ۳۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در سالن ولایت ساختمان مركزي شرکت انجام شد.
وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اول برای ٣٠٠ نفر از کارکنان به صورت پیامک فراخوان داده ایم تا در فاصله زمانی مختلف مراجعه کنند و از همكاران خواسته شد در صورت عدم حضور با ارسال عدد يك انصراف خود را اعلام تا به افراد جايگزين اطلاع رساني شود.
نظري افزود: همكاران محترم پس دریافت پیامک مي توانند با همراه داشتن كارت پرسنلي، کارت ملی در ساعت تعیین شده به محل مراجعه و واکسن خود را دریافت كنند.
مدير اجرايي پروژه واكسيناسيون كاركنان شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: از فردا (چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰) در گروهاي هزار نفري شامل راهبران قطار، خدمات مسافری، پاکبانان، انتظامات و سایر افرادی که به طور مستقیم با مسافران در ارتباط هستند انجام مي شود همچنين با توجه به اینکه فضای مناسبی ایجاد شده هماهنگي هاي لازم جهت واكسينه شدن ۱۰۰ نفر از رانندگان تاكسي نيز انجام مي شود.
نظری خاطرنشان کرد: باتوجه به هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشكي تا واکسینه شدن تمامی ۱۴ هزار پرسنل رسمي ،قرادادي و پيمانكاران این روند ادامه دارد. و در تلاش هستيم با هماهنگی های انجام شده برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون و رفاه حال بيشتر پرسنل دو مرکز دیگر در غرب را فعال كنيم تا دسترسي كاركنان شاغل در خط پنج و غرب تسهيل شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.