×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مهندسی فریدون کاظمی مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی در دومین شب از جشن ضیافت این شرکت که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام این شرکت پخش شد گفت: بیمه رازی به ۱۸ سالگی رسیده که سن بلوغ و شکوفا شدن آن است.

وی با اشاره به تغییرات در راس هرم سازمانی شرکت و ابلاغ چرخش استراتژیک از سوی مدیر عامل افزود : بخش مهمی از استراتژی بیمه رازی نماینده محوری شده که خوشبختانه این استراتژی از کاغذ به اجرا رسیده است و مدیر عامل محترم در نشستی یک و نیم ساعته به مشکلات نمایندگان پاسخ داده و علاوه بر آن برای اولین بار در بیمه رازی به ایشان سود مشارکت در منافع پرداخت شده است .

فریدون کاظمی با تاکید بر پر رنگ شدن نقش انجمن صنفی نماینده ها در بیمه رازی اضافه کرد : در مدیریت جدید بیمه رازی نمایندگان جزو تصمیم گیران هستند و اینکه نمایندگان در تصمیم هایی که برایشان گرفته میشود نقش دارند،به معنای رقم خوردن اتفاق مهمی است.

قابل ذکر است در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد بیمه رازی و ماه مبارک رمضان برگزار شده است، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائژ شرایط ، هر شب یک سکه طلا به یک نفر هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده بندرعباس و در شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام تعلق گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.