×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

به گزارش اقتصاد زمانه ، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ طی چند روز اخیر با حضور در نواحی منطقه ۵ بر روند اجرای پروژه های توسعه محلی نظارت کرد و با دبیران شورایاری محلات در مورد روند این پروژه ها به بحث و تبادل نظر پرداخت. کلهری با تاکید براجرای قوی تر این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: هدف اصلی ما از حضور در نواحی دو مورد است.اول مشخص شدن وضعیت پروژه های سال ۹۹ که با کیفیت و قدرت در بازه زمانی وعده داده شده باید انجام شود. این قضیه را دائما پیگیری می‌کنیم و گزارش آن به طور دائم به ما در این زمینه داده خواهد شد که پروژه ها در چه مرحله‌ای هستند و شهرداران نواحی در این زمینه به ما گزارش خواهند داد.

وی با بیان اینکه از همکاران خواستم تا در اجرای پروژه‌ها و عملیات عمرانی در معابر پر رفت و آمد محلات مزاحمت برای شهروندان ایجاد نشود تاکید کرد: اینکه وارد سال ۱۴۰۰ شدیم به هیچ عنوان به این معنا نیست که پروژه‌های سال ۹۹ به پایان رسیده و تا آخرین پروژه که به مردم کمک می‌کند و منع خاصی ندارد باید با کیفیت انجام شود.

شهردار منطقه۵ دلیل دوم حضورش در نواحی را بررسی و مشورت درباره پروژه های کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: این پروژه ها با دقت تهیه ، تنظیم، برآورد و پیش‌بینی شده و از همین الان معاونین باید تمام مقدمات پروژه ها را فراهم کنند.گرچه هنوز اجرای پروژه های سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است ولی مناقصات آن در حال برگزاری است که بلافاصله بدون از دست دادن وقت پس از زمان ابلاغ سریع اجرا شود.

کلهری اذعان داشت: بالاترین پیشنهاد پروژه های کوچک مقیاس محله در مناطق ۲۲ گانه برای سال ۱۴۰۰ در منطقه ۵ پیشنهاد شده است و ما را با این ارزیابی می‌کنند و تعهد داریم این تعداد پروژه انجام شود. از این بابت این جلسات را در ابتدای سال گذاشتیم که هم مدیران ما تکلیف خود را بدانند و هم شورایاران پیگیر بوده و مطالبه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.