×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصاد زمانه : با عملیاتی شدن محاسبه سیستمی ارزش معاملاتی در مرحله رسیدگی به تخلفات ساختمانی، خدمات هوشمند محاسبه عوارض کامل تر شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در این خصوص گفت: در راستای فرآیند هوشمندسازی نحوه محاسبه عوارض نظارت فني و تکمیل فرم های ارزش معاملاتی ارسالی به کمیسیون های ماده صد؛ محاسبه سیستمی ارزش معاملاتي هر مترمربع ساختمان براي كاربری هاي مسكوني، خدماتي، تجاري، اداري و صنعتي در حد تراكم پايه مالي و مازاد تراكم در سامانه شهرسازي عملیاتی شد.
وی افزود: به منظور عملیاتی شدن این موضوع در ابتدای کار چهار منطقه را به صورت پایلوت انتخاب کردیم و پس از تست ارزش معاملاتي ساختمان و اخذ بازخورد از نمايندگان مناطق، تغييرات لازم را در سامانه شهرسازي به عمل آوردیم که در نهایت اقدامات فوق منجر به عملیاتی شدن محاسبه ارزش معاملاتي ساختمان به صورت هوشمند در سامانه شهرسازي شد.
سلیمی در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر فرآيند چاپ فرم ارزش معاملاتي در انتهاي فرم هاي خلاف ساختماني قابل ارسال به اداره كل امور اجرايي كميسيون هاي ماده صد تكميل شده و در گام دوم نيز فرمول نحوه ي محاسبه عوارض نظارت فني (يك برابر عوارض صدور پروانه به علاوه ارزش معاملاتی ساختمان) سيستمي و هوشمند میشود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.