×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور با مجهزترین دستگاهها، مجرب ترین متخصصین، پزشکان و کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم مناطق جنوبی تهران در شهر ری افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد زمانه , مدیر عامل بیمارستان چشم پزشکی نور در آیین افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری گفت: با مجهزترین دستگاه ها و بهترین خدمات به مردم مناطق جنوبی تهران خدمت رسانی و آنها را از سفر به تهران و تقاضا برای درمان بیماری های حوزه چشم بی نیاز خواهیم کرد.


دکتر مسعود ناصری پور افزود: امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از مراکز مجموعه چشم پزشکی نور در جنوبی ترین مناطق استان تهران و در شهر ری هستیم که با حضور بهترین متخصصین حوزه چشم پزشکی و مجرب ترین اعضای کادر درمان به ثمر رسید.


وی گفت: اهتمام مجموعه چشم پزشکی نور همواره بر این اصل استوار بوده است تا خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار بیماران و مراجعه کنندگان قرار دهد و به همین خاطر دو اصل مشتری مداری و ارائه با کیفیت خدمات سرلوحه فعالیت های ما بوده است و در این کلینیک نیز آنها را با قدرت ادامه خواهیم داد.


ناصری پور با اشاره به متراژ و بنای به کار گرفته شده در کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری، افزود: این کلینیک به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع و در پنج طبقه طراحی شده و به آخرین امکانات حوزه چشم پزشکی و البته رشته های فوق تخصصی مربوطه آن مانند بیماری های شبکیه، قرنیه و گلوکوم مجهز است.


به گفته مدیر عامل بیمارستان چشم پزشکی نور، کلینیک نور شهر ری دارای هشت کلینیک فوق تخصصی مختلف است که از امکاناتی در حوزه تصویربرداری و پاراکلینیک سود می برد.


وی ادامه داد: کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری همچون سایر مراکز مجموعه نور به مجهزترین دستگاه های لیزیک، لازک و لیزرهای شبکیه و به طور کلی دستگاه ها و تجهیزات فوق تخصصی چشم تجهیز شده است و از این حیث تفاوتی میان هیچ یک از کلینیک ها و بیمارستان های مجموعه چشم پزشکی نور وجود ندارد.

کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری تلاش بخش خصوصی برای نیاز مردم تهران است


حسن قاضی زاده هاشمی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و فوق تخصص قرنیه چشم نیز با بیان اینکه، کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری مهم ترین تلاش بخش خصوصی برای پاسخ به نیازهای مردم جنوب تهران است، گفت: تمامی خدمات حوزه چشم پزشکی را در این مجموعه گردهم آورده ایم تا مردم این منطقه مجبور نباشند، به تهران سفر کنند.


وی افزود: این کلینیک، تلاش شبانه روزی مجرب ترین متخصصین، پزشکان و بهترین نیروهای کادر درمان مجموعه نور است که سالها عمر خود را صرف خدمات رسانی به مراجعان و بیماران دیگر مراکز چشم پزشکی نور کرده اند.


وی گفت: تفکر راه اندازی کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری نشات گرفته از دیدگاهی است که می گوید مردم اقصی نقاط ایران باید همراه با مردم تهران و به طور متوازن از تمامی خدمات حوزه چشم پزشکی برخوردار باشند.


عضو هیات علمی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: در مجموعه چشم پزشکی نور بارها شاهد بوده ایم که مردم مناطق جنوبی تهران برای یک عمل چشم یا برخورداری از کوچک ترین خدمات چشم پزشکی مجبور بودند به تهران بیایند.


قاضی زاده هاشمی به روند راه اندازی مجموعه چشم پزشکی نور در سال ۱۳۷۲ اشاره کرد و گفت: این مجموعه در حال حاضر یکی از مهم ترین مراکز چشم پزشکی منطقه و جهان است و علاوه بر خدماتی که در حوزه چشم پزشکی ارایه می کند، در حوزه تحقیقات و پژوهش نیز گام های بسیار موثر و سودمندی را بر داشته است.


وی خاطر نشان کرد: اهمیت کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری از آن جهت است که منطقه شهر ری به واسطه قبور متبرکه ای چون حضرت عبدالعظیم حسنی برای تمام مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

** بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان باید تقویت شود


حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری با اشاره به تقویت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان گفت: اینکه بتوانیم بخش خصوصی را در کنار بخش دولتی فعال کنیم تا در شهرستان ری سرمایه‌گذاری کنند، یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود؛ زیرا این اقدام آرامش مردم را افزایش خواهد داد و هم میزان تردد را به پایتخت به‌ طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.


وی با بیان اینکه، شعبه اصلی و نخستین مجموعه کلینیک چشم‌ پزشکی نور در تهران واقع شده است، یادآور شد: با مسئولان بیمارستان نور مذاکراتی شده تا شعبه دوم کلینیک چشم پزشکی نور را در شهرستان ری راه اندازی کنند تا این شهرستان از یک مجموعه چشم‌ پزشکی تخصصی کامل بهره‌مند شود.

توکلی گفت: در کنار بخش دولتی، قطعاً بخش خصوصی هم می‌تواند به ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان ری کمک فراوانی کند؛ لذا با افتتاح کلینیک چشم‌ پزشکی نور، نیاز مردم شهرستان، روستاها و شهرهای اطراف برای انجام امور درمانی مرتبط با بیماری‌های چشمی به پایتخت کاسته خواهد شد.

** مدیریت شهری از سرمایه گذاری در حوزه سلامت استقبال می کند


فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران نیز در آئین افتتاحکلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در شهر ری گفت: حمایت مدیریت شهری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت و درمان همواره مورد تاکید بوده است.


وی افزود: مدیریت شهری این منطقه از فعالیت های بخش خصوصی در توسعه و ارتقاء سلامت شهروندان استقبال و از هر اقدامی در این حوزه حمایت می کند.


افشار اظهار داشت: علاوه بر ارتقاء ظرفیت های گردشگری شهر تاریخی ری، در راستای هدایت این شهر به مقصد گردشگری سلامت تلاش می کنیم.


کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری دارای هشت درمانگاه است که هر درمانگاه روزانه پذیرای ۴۰ تا ۵۰ بیمار خواهد بود.


در مرکز چشم پزشکی شهر ری تمامی خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری انجام می سود.


بخش عینک سازی نیز همزمان با راه اندازی کلینیک افتتاح شد و جراحی های فمتولیزیک و PRK هم که دو شیوه به روز جراحی انکساری هستند در مرکز شهر ری انجام می شود.


در مجموعه چشم پزشکی نور شهر ری، تمامی بیمه های پایه و تکمیلی پذیرفته می شود.


لازم به ذکر است، در آیین افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری، حسن خلیل آبادی یکی از اعضای شورای شهر تهران، هادی ساعی قهرمان تکواندو، مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف استان تهران و جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و اهالی شهر تاریخی ری حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.