×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

مانور برف روبی شهرداری منطقه ۸،با آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در شرق تهران با حضور روسای ادارت و شهرداران نواحی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه، ناصر رضاپور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه گفت: شهرداری منطقه ۸،با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی ۳گانه و استقرار محل اسکان کارگران، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.
رضاپور با اشاره به اینکه خوشبختانه در بارش های اخیر شاهد مشکلی در محلات سه‌گانه نبوده ایم، افزود:بی تردید هرگاه به موضوعی به صورت تخصصی نگاه شود، مشکلات به حداقل خواهد رسید.
معاون خدمات شهری منطقه در توضیح بیشتر درباره امکانات فراهم شده گفت : ستاد برف‌روبی منطقه در دو سايت اصلی و فرعی با ۴۰۰ نفر نيروی انسانی در بخش‌های مختلف و استفاده از تجهيزات و ماشين آلات از جمله كاميون، جرثقيل و بالابر، كاميونت نمك پاش، ۳۵۰۰ تن شن و نمك، ۱۵ تن نمك صدفی، ده هزار كيسه شن مخصوص برای شارژ ۱۴۰ مخزن زرد موجود در منطقه، آمادگی کامل جهت فعاليت در مواقع بارش برف وخدمات رسانی به شهروندان منطقه را دارد.
رضاپور تاکید کرد: تمامی امکانات در حوزه مقابله با بارش ها در منطقه۸ فراهم شده است تا با مشکلی مواجهه نشده و بتوانیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.