×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

محصولات ایران خودرو امروز در بازار با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. در طرف مقابل خودرو‌های سایپا همچنان به قیمت‌های نجومی خود پایبند مانده‌اند. قیمت روز پراید صندوق‌دار در بازار حدود ۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و پژو ۴۰۵ GLX با نرخ ۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز قرمزپوش شده‌اند و شاهد کاهش قیمت اغلب خودرو‌های این شرکت هستیم. امروز سمند LX در بازار حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۸۷ میلیون تومان برگشته و سمند EF۷ با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی، امروز روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان ایستاده است.پژو ۴۰۵ امروز همگام با دیگر محصولات ایران خودرو روند کاهش قیمت در پیش گرفته است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX بنزینی در بازار امروز یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و تا ۸۲ میلیون تومان پایین آمده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و با کاهش قیمت یک میلیونی به ۱۰۲ میلیون تومان عقب‌نشینی کرده است. سهم پژو ۴۰۵ SLX از روند ارزانی در بازار خودرو، کاهش ۴۰۰ هزار تومانی است که باعث شده قیمت روز آن به ۹۵ میلیون تومان برگردد.

پژو پارس امروز ۲۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برگشته است. رانا هم کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دانگ‌فنگ H۳۰ امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و در بازار با نرخ ۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ همچنان بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند.  پژو ۲۰۶ تیپ ۵ این روز‌ها روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان اعلام می‌شود و نشان دهنده اختلاف ۴۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در همین محدوده قرار دارد و با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

دنا معمولی امروز ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و با نرخ ۱۲۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تنها افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس تیپ ۱ در حال حاضر ۱۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. دنا پلاس توربو امروز بر قیمت نجومی خود یعنی ۱۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اصرار دارد و تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۸,۶۰۰,۰۰۰
۶۹,۲۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۷,۹۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۹۵,۴۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۵,۳۰۰,۰۰۰
۱۰۵,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۴,۲۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۲,۸۰۰,۰۰۰
۹۳,۲۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۱
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ ۱
۱۵۶,۳۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۸,۷۰۰,۰۰۰
۱۸۸,۷۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۷۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۰۸
۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸

خودرو‌های سایپا روز آرام‌تری را نسبت به دیروز تجربه می‌کنند. تیبا صندوق‌دار در بازار بدون تغییر روی نرخ ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باقی مانده و حدود ۲۱ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب خرید و فروش می‌شود. تیبا ۲ هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی نرخ ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار دارد. امروز ساینا در بازار با نرخ ۶۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که حدود ۱۵ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز کوییک دنده‌ای در بازار امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به رقم ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸

پراید امروز هم مثل روز‌های قبل در مدار گرانی حرکت می‌کند. سایپا ۱۱۱ یا همان پراید هاچ‌بک در بازار امروز با افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۵۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پراید صندوق‌دار در حد ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین پراید وانت که با نام سایپا ۱۵۱ شناخته می‌شود، همچنان روی مرز ۶۰ میلیون تومان باقی مانده و خیال ارزانی ندارد.

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۷,۹۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۹۰۰,۰۰۰
۵۲,۸۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۴,۴۰۰,۰۰۰
۶۴,۴۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۸,۴۰۰,۰۰۰
۶۸,۴۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۹,۳۰۰,۰۰۰
۷۹,۱۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز با ثبات قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. جک J۴ امروز در بازار بدون تغییر نسبت به روز قبل با نرخ ۱۵۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. جک S۳ در بازار امروز روی نرخ ۲۲۱ میلیون تومان متوقف شده و سه و نیم میلیون بالاتر از نرخ مصوب قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت روز جک S۵ در بازار ۳۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود و کارخانه قیمت مصوب آن را ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۲۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۳ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک هم در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. /فرارو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۴ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
 ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.