×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با حمایت ایرانسل

اقتصاد زمانه : تیم پرسپولیس با پیروزی برابر تیم استقلال در فینال جام حذفی، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، قهرمان سی و ششمین دوره جام حذفی ایران شد.

قرمزپوشان پایتخت در بازی فینال جام حذفی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ که عصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، با نتیجه دو بر یک، مقابل تیم استقلال پیروز شدند و به مقام قهرمانی سی و ششمین دوره جام حذفی ایران دست پیدا کردند. این قهرمانی حساس در حالی رقم خورد که تیم پرسپولیس در روز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، جام قهرمانی لیگ برتر ایران را هم بالای سر برده بود. پرسپولیس با این دو قهرمانی متوالی، قهرمان سوپر جام ایران نیز محسوب می‌شود.ایرانسل از آذرماه ۱۴۰۱، با امضای یک قرارداد، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.

بر اساس این قرارداد، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور است که تیم فوتبال این باشگاه، به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیایی، طی پنج فصل لیگ برتر، به صورت متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

ایرانسل پیش از این، در سال ۸۶-۸۷، همچنین سال ۱۳۹۶ به مدت سه سال و نیز از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ۱۴۰۱_۱۴۰۰، حامی باشگاه پرسپولیس بود و این باشگاه را در کسب افتخارات مختلف، از جمله قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی، همراهی کرد.

ایرانسل، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ نیز، با امضای قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده بود. حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، پیش از این نیز با حمایت از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… تلاش کرده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعه ورزش کشور حمایت کند.

ایرانسل همچنین پیرو تفاهم‌نامه‌ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل – لالیگا را طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.