×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : دکتر عطاالله معروفخانی در دیدار با امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی دریایی را تأمین کننده امنیت منطقه و سایه این امنیت را ضامن فعالیت تلاشگران و صنعتگران در جبهه اقتصادی خواند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه همکاری دوجانبه خوبی بین صنایع دریایی و صنعت فولاد کشور بر قرار است اظهار داشت : فولاد هرمزگان قادر به تولید فولاد های با استحکام بالا می باشد و هم اکنون نیز بخشی از گریدهای مورد نیاز صنایع دریایی را تامین می کند . وی با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی و پیشرفتی که در صنایع فولادی ایجاد شده گفت : ما دارای پیشرفته ترین خط تولید تختال هستیم و با کیفیت ترین محصول فولادی را تولید می کنیم و می توانیم نیاز های مورد نیاز سایر صنایع را تولید نمائیم.
دکتر معروفخانی آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با صنایع دفاعی اعلام و اظهار دشت: مشتاقیم تا نیاز های صنایع دفاعی کشور مخصوصا صنایع نیروی دریایی را با بررسی های کارشناسی و استفاده از دانش داخلی ، بومی سازی کرده و این نیازها را رفع نمائیم.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار اظهار داشت : برای ما افتخار بزرگی است که فولاد هرمزگان را در مدارج بالاتر ببینیم و خطاب به دکتر معروفخانی گفت : با این روحیه ای که من از شما میبینم این مهم قطعاً رقم خواهد خورد.
وی با اظهار اینکه در حوزه دریایی ظرفیت های بسیار زیادی در استان هرمزگان وجود دارد بیان داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکتهای فولادی همکاری مستمری دارد و امیدواریم بتوانیم نیاز صنایع دریایی این استان را از هرمزگان تهیه کنیم .
دریادار ایرانی با تاکید بر توان داخل اظهار امیدواری کرد : ناو شکن بعدی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انشاالله با همت شرکت فولاد هرمزگان و کاملاً بومی استان هرمزگان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.