×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر عامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به بررسی مشکلات موجود در راه توسعه فولاد هرمزگان پرداخته و بر تامین زمین و انرژی مورد نیاز فولاد هرمزگان در طرح های توسعه ای تاکید کردند.

به گزارش اقتصاد زمانه ، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست به نگاه ارزشی و انقلابی و همکاری ها و حمایت های همه جانبه مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد و نتیجه این همکاری ها را رفع مشکلات و در نهایت انتفاع کشور دانست .
معروفخانی با بیان اینکه نگاه دولت به طرح های توسعه، ویژه می باشد و نهایی شدن طرح های توسعه ای به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد ، به بیان مشکلات پیش رو در توسعه فولاد هرمزگان پرداخت و اظهار امیدواری کرد: این همکاری ها در رفع موانع توسعه فولاد هرمزگان ادامه یابد.
دکتر خلج تهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز فولاد هرمزگان را باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان دانست و اظهار داشت :
.وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است. وی با بیان اینکه در بحث انرژی و بازسازی اعتماد و اعتمادآفرینی بایستی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تاکید کرد : در حال حاضر کشور نیاز به کار جهادی دارد و بایستی فعالیت ها را سرعت بخشید.
خلج تهرانی با استقبال از اجرای طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان گفت : ما آمادگی داریم زمین را در اختیار فولاد هرمزگان قرار دهیم .
وی همچنین حمایت خود را از بخش خصوصی در در خصوص تامین انرژی اعلام کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.