×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : تعداد مبتلایان کرونا در شرکت فولاد خوزستان به صفر رسید.امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار روابط‌ عمومی گفت: به لطف خدای متعال و تلاش منسجم، هدفمند و هوشيارانه كميته عالی مقابله با كرونا بعد از نزديک به دو سال، تعداد مبتلايان در شركت فولاد خوزستان به صفر رسيد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، وی در ادامه گفت: دستیابی به چنین موفقیتی، حاصل همكاری كاركنان و اقدام بی نظير و به هنگام واكسيناسيون عمومی بود. این مهم دستاوردی بزرگ و بی مانند در حوزه سلامت كاركنان به شمار می آيد.

ابراهیمی با اشاره به ركورد شكنی های پیا‌پی و بشارت‌ آفرين ماه‌های اخیر افزود: حفظ سلامت کارکنان مهم‌ترین رکن سازمان است‌.‌ بدون شک دستیابی به این رکوردها حاصل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام به موقع واکسیناسیون است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه‌ی دكتر عليرضا مخبر دزفولی افزود: در طول مدت شیوع ویروس کرونا، کادر درمان مجموعه فولاد خوزستان به صورت شبانه‌روزی برای جلوگیری از شیوع کرونا تلاش کردند. اعضای كميته عالی مقابله با كرونا و رده‌های مديريتی نیز در این میان مشارکت فعالانه داشتند. البته اگر همراهی كاركنان مجموعه نبود، چنین موفقیتی به دست نمی‌آمد. در پایان رعايت الزامات بهداشتی به منظور كنترل شيوع ويروس كويد ١٩ و گونه جديد اميكرون و واكسيناسيون به موقع كماكان توصیه می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.