×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

اقتصادزمانه : مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند از اجرایی شدن طرح از فجر تا فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند خبر داد و گفت: در این طرح، انواع کالاهای مورد نیاز مردم با تخفیفات ویژه و با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ داود قربانیان با اعلام اینکه این طرح از آغاز دهه مبارک فجر شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عرضه کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های شهروند با قیمت به مراتب پایین‌تر آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح شامل عرضه انواع کالاهای اساسی می‌شود، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، تخفیفات ۱۰ تا ۳۰ درصدی با رویکرد حمایت از معیشت مردم در فروشگاه‌های شهروند در نظر گرفته شده و در هفته‌های منتهی به سال نو، تعطیلات عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر، روغن مایع کانولا با ۱۵ درصد، روشغن مایع سرخ‌کردنی با ۱۷ درصد، انواع چای از ۱۲ تا ۲۲ درصد، شکر با ۷ و نیم درصد، ماکارونی با ۲۲ درصد، تُن ماهی با ۲۰ درصد، رُبّ گوجه فرنگی با ۲۹ درصد و انواع حبوبات با ۲۱ تا ۲۶ درصد تخفیف در فروشگاه‌های شهروند به فروش می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید، شیر کم‌چرب نایلونی با ۱۵ درصد، شیر کم‌چرب بطری با ۱۴ درصد، کره ۱۰۰ گرمی با ۲۳ درصد، سوسیس ۴۰ درصدی یک کیلوگرمی با ۴۳ درصد، قند شکسته ۷۰۰ گرمی با ۵۰ درصد، فلافل یک کیلوگرمی با ۳۰ درصد، کالباس ۵۵ درصدی ۲۵۰ گرمی با ۷ درصد، گوشت چرخ‌کرده با ۲۰ درصد، پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی با ۲۰ درصد، ماست کم‌چرب ۹۰۰ گرمی با ۱۰ درصد و ماست کم‌چرب ۲ کیلوگرمی با ۱۲ درصد تخفیف در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

گفتنی است، طرح از فجر تا فطر که از ۱۲ بهمن آغاز شده است تا عید سعید فطر در فروشگاه‌های شهروند و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران و سراسر کشور اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.