×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : داده‌های معتبر مراکز سنجش و ارزیابی فعالیت‌های شرکت‌های بورسی از رشد ۲۵۷درصدی فروش مجتمع فولاد خراسان در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مقایسه با همین مدت در سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، این داده‌ها از ۱۷۹۲میلیارد تومان فروش محصولات فولادی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ برای مجتمع فولاد خراسان خبر داده، این در حالی است که گزارش تجمعی فروش بزرگ‌ترین قطب تولید فولاد شرق کشور، از ۵۰۳ میلیارد تومان فروش برای فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ حکایت دارد. این به آن معناست که این شرکت موفق شده است در دو ماه ابتدایی امسال بیش از ۱۲۸۹میلیارد تومان افزایش فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند که ۲۵۷درصد رشد در درآمد این شرکت بزرگ بورسی به وقوع پیوسته است.

بر اساس داده‌های پایگاه مذکور، فولاد خراسان در فروردین و اردیبهشت امسال به ترتیب ۹۱۲ و ۸۸۰ میلیارد تومان درآمد ناشی از فروش داشته است. این رقم برای فروردین پارسال تنها ۹۴ میلیارد تومان و برای اردیبهشت ۴۰۹ میلیارد تومان بود.

فروش خیره‌کننده فروردین و رشد بیش از ۲/ ۲ برابری فروش در اردیبهشت‌ امسال نسبت به ماه‌های مشابه پارسال، نشان‌دهنده عملکرد موفق این شرکت در بازار محصولات، رونق تقاضا در بازار محصولات فولادی و نویددهنده سودآوری چشمگیر مجتمع فولاد خراسان برای سال مالی ۱۴۰۰ است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.