×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: براساس بازدیدهای انجام شده عمده ‎‎ترین مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در مناطق آزاد در حوزه بانکی است.

به گزارش اقتصاد زمانه ، حمیدرضا مومنی روز سه شنبه در حاشیه سفر و بازدید از واحدهای تولیدی منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر واحدهای تولیدی در مسائل مشترک مشکلات داشتند که تلاش می کنیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: از جمله عمده ترین مشکلات این واحدها در حوزه بانکی و شامل نیاز به سرمایه در گردش است که پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: حوزه دیگر مشکلات این واحدها بحث موانعی است توسط برخی دستگاه ها ایجاد شده و نیاز به پیگیری های لازم در این زمینه وجود دارد.
وی موانع موجود در تامین مواد اولیه، واردات، ترانزیت، تولید مجدد و مالیات ارزش افزوده را از دیگر مشکلات این واحدها دانست و افزود: تمامی تلاش خودمان را برای حل این مشکلات بکار خواهیم بست تا با رفع این موانع واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل به تولید بپردازند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این سفر ۲ روزه از پروژه سد کرم آباد، روند احداث مدارس در دست احداث منطقه، پروژه احداث شبکه آبیاری تحت فشار و ایستگاه ایستگاه پمپاژ اراضی ۲۰۹۰ هکتاری بانک زمین بازدید می کند.

همچنین در روز دوم سفر جلسه ای با ائمه جمعه شهرستان های منطقه ماکو، شوط و پلدشت نیز با حضور وی برگزار خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.