×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024
طرح یادبود بهره برداری از سه پروژه کلان سازمان اموال تملیکی

اقتصادزمانه : طرح یاد بود بهره برداری از سه پروژه کلان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و دادگستری دولت سیزدهم و سایر مسئولان اجرایی و قضایی کشور رونمایی و به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در مراسم بهره برداری از سه پروژه کلان سازمان اموال تملیکی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، پیمان نوری معاون اقتصادی دادستان کل کشور، معاونین وزیر امور اقتصادی، مدیرعامل و رئیس هیات عالی نظارت و اعضای هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سایر مسئولان که روز شنبه ۲۳ تیرماه در سالن جهادی اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، از طرح یاد بود بهره برداری سه پروژه کلان سازمان اموال تملیکی رونمایی و به امضا رسید.

این سه طرح شامل «۱- بهره برداری از فاز اول سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) ۲- پروژه تجهیز انبارها ۳- آغاز عملیاتی طرح احصای کالاهای موجود در انبارها» می شود.

متن دست نوشته بر طرح یاد توسط مسئولان کشوری بدین شرح است:

وزیر امور اقتصادی و دارایی: «با تشکر از تلاش های تحول گرایانه سازمان اموال تملیکی که سازمان رکوردهای کم نظیر در دولت سیزدهم بود.»

وزیر دادگستری: «در راستای شفافیت و رصد اموال از مسئولین مربوطه تشکر می کنم.»

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی: «با تشکر از یکایک دست اندرکاران این پروژه که گامی اساسی در راستای ارتقای شفافیت عملکرد در این سازمان است.»

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.