×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ از اجرای طرح آرام سازی بصری و و حذف زوائد بصري خبردادو گفت: اين طرح در حال حاضر در خیابان زنجان در حال اجرا است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،جعفر میرزایی، با اعلام این خبرگفت: با توجه به اهمیت و تاثیر گذاری فضاهای شهری و ادراکات بصری شهروندان ،طرح حذف زوائد بصری و آرام سازی منظر شهری در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد وحدت بصری در تابلوها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارد، گفت: بدین منظور طرح بهسازی سیما و منظر شهری و رفع ناهنجاری های شهردر قالب ساماندهی تابلوهای صنوف با هماهنگی و مشارکت صاحبان اصناف اجرا می شود.
میرزایی گفت: در حال حاضر ساماندهی تابلوهای اصناف خیابان زنجان با مشارکت ناحیه۶ در حال انجام است و تاکنون بیش از ۶۰باب مغازه ساماندهی شده است و امید می رود با این طرح ، سیمای منظر شهری خیابان زنجان از آشفتگی خارج شود
به گفته وی یکسازی تابلوهای اصناف خیابان های ستارخان و شهرآرا نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون شهردار منطقه با اشاره به اینکه هر یک از واحدهای صنفی اجازه دارند پس از اخذ مجوز، تابلو شناسایی بر روی سر در محل کسب خود نصب کنند، افزود: طرح ساماندهی تابلوی مطابق با استاندارد و شیوه‌نامه اجرا می شود که در این شیوه نامه اندازه تابلو و همچنین محل نصب آن مشخص شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.