×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : جلسه شورای ترافیک منطقه ۱۹ با محوریت افزایش امنیت در منطقه، حذف نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات با حضور شهردار منطقه، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون مطالعات و برنامه ریزی حمل و نقل ترافیک تهران ،معاون امور مناطق سازمان تاکسیرانی و معاون حمل و نقل ترافیک منطقه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه که رئیس منطقه ۲۶ پلیس فاتب، رئیس راهور منطقه و رئیس سامانه خط ۶ اتوبوسرانی نیز حضور داشتند، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به فقدان خروجی های ایمن در این منطقه بر تقویت بودجه مناسب برای ایمن سازی، آرام سازی و مناسب سازی محورهای شریانی منطقه و افزایش نظارت بر اقدامات ترافیکی به منظور کاهش هزینه ها تأکید کرد.
این مسئول با اشاره به بررسی مشکلات مهم و اولویت دار در حوزه ترافیکی اظهار کرد: محافظت از جان و مال شهروندان مسئولیت و هدف اصلی اقدامات ترافیکی محسوب می شود و در همین راستا ایمن سازی نقاط حادثه خیز و حل مشکلات ترافیکی با تعامل پلیس راهور ضرورت دارد.
گلشنی با اشاره به اجرای طرح جایگزینی نیوجرسی با گاردریل ها در بزرگراه آزادگان از ادامه این طرح در سایر محورهای بزرگراهی این محدوده همچون شهید تندگویان، شهید هاشمی، شهید کاظمی و علامه عسگری و… خبر داد.
مهدی هدایت شهردار منطقه در ادامه این جلسه با اشاره به احصاء مشکلات ترافیکی طی بازدیدهای میدانی بیان کرد: حل برخی از این مشکلات که از درخواست های اصلی شهروندان است با هزینه کم و تعامل با سازمان قابل حل است.
به گفته او برخی از مشکلات ترافیکی زیرساختی بوده و نیازمند تعامل با استانداری و مدیران نهادهای خدمات رسان از جمله اداره برق است. ضمن اینکه ایمن سازی نقاط حادثه خیز برای افزایش امنیت و کاهش تصادفات در این منطقه ملزم به حضور و مشارکت دستگاه های مسئول است.
سید حمید تشکری رئیس منطقه ۲۶ پلیس فاتب از دیگر سخنرانان این جلسه بود که به فواید جایگزینی گاردریل با نیوجرسی از جمله کاهش عبور عرضی از بزرگراه و افزایش عرض معبر اشاره کرد و در ادامه خواستار مشارکت هرچه بیشتر عوامل سدمعبر منطقه در محور شهید هاشمی برای سهولت و امنیت تردد خودروها در این محور شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.