×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ عصر روز پنج شنبه،۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ درسالن اجتماعات این بانک و با حضور بیش از ۷۷ درصد سهامداران برگزار و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین پخش شد و سهامداران به صورت آنلاین در جریان مصوبات مجمع قرار گرفتند.

به گزارش اقتصاد زمانه ، در ابتدای مجمع، ضمن پخش فیلم کوتاهی از اقدامات عمده بانک در سال ۱۳۹۹، بر اساس مفاد اساسنامه و تایید سهامداران هیات رئیسه با ترکیب آقایان دکتر مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک به عنوان رییس جلسه، رحیمی و حیدرنیا، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری تدبیر و ایران خودرو به عنوان ناظرین و مسعود بیرمی به عنوان دبیر جلسه و نماینده سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند و نمایندگان بانک مرکزی نیز به صورت آنلاین در جریان مجمع قرار گرفتند.
سپس دکتر ضرغامی، رییس جلسه، مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر برگزاری مجمع و تکالیف بانک مرکزی در خصوص صورت های مالی بانک را برای سهامداران قرائت نمود.
در ادامه با دعوت هیات رییسه، دکترکورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال ۹۹ را برای حاضران ارایه کرد.
در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی و بحث و بررسی پیرامون موضوعات درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.
همچنین روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ انتخاب و سایر بندهای دیگر دستور جلسه مجمع عمومی نیز مورد اتخاذ تصمیم واقع شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.