×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : تیم نساجی مازندران که هفته گذشته صدمین بازی خود در لیگ برتر را جشن گرفت یکشنبه ۲۸ آذر، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان تیم دسته اولی آرمان گهر سیرجان بود، تیمی که با حضور در رتبه سوم جدول رده بندی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است.

اقتصاد زمانه ؛ نساجی‌چی ها که در هفته های اخیر علاوه بر هواپیمایی وارش، بیمه تجارت‌نو را هم بعنوان حامی خود می‌بینند با توان و انرژی بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند.

مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو حامی جدید ورزش مازندران که در حال حاضر نساجی را در اولویت قرار داده اند شنبه ۲۷ آذر به دیدار مدیران ارشد ورزش استان رفتند و برای حمایت و آینده ورزش مازندران نیز تصمیم گیری‌هایی داشتند تا در ادامه راه بیمه تجارت‌نو، کمک حال ورزش‌های استان مازندران باشد.

مسابقه نساجی و آرمان گهر از ساعت ۱۴ شنبه ۲۸آذر، با قضاوت مهدی جبرئیلی در ورزشگاه امام علی سیرجان شروع شد و تیم نساجی توانست با باز کردن دروازه این تیم در نیمه اول، برنده راهی رختکن شود.

حسن نجفی در دقیقه ۲۷ موفق شد گل اول این بازی را برای نساجی به ثمر برساند. در انتها نساجی موفق شد با همان نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشته و به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی راه یابد

نساجی با حمایت های بیمه تجارت‌نو انگیزه‌های بیشتری دارد و به آینده خود در بیستمین دوره لیگ برتر امیدوارتر از قبل است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.