×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ خبر داد: محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه عید ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان (عج) با اجرای ویژه برنامه ها و جشن های ولائی غرق در شور و شادی شده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمالی زاده با تبریک فرا رسیدن اعیاد با برکت شعبانیه و عید بزرگ سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به برنامه هائی که به همین مناسبت در محلات برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در سال جاری همزمانی جشن های ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) در نیمه شعبان با ایام انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری باعث شده تا برگزاری ویژه برنامه های این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد لذا این برنامه ها با تاکید و استفاده از عنوان پویش محوری ” به عشق مهدی (عج) ” در سرای محلات و میادین مهم منطقه ۴ به شکل پردیس فرهنگی و موکب پذیرائی از ۳ تا ۹ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

وی این برنامه ها را در سه محور فضاسازی محیطی ، برپائی پردیس فرهنگی – پذیرائی و برپائی موکب پذیرائی اعلام کرد و گفت : با آغاز ماه مبارک شعبان و شروع اعیاد بابرکت شعبانیه ساختمان های سرای محلات مزین به ریسه ها ، پرچم های رنگی و بنرهای تبریک اعیاد شعبانیه شده اند .

شهردار منطقه ۴ در ادامه از برپائی ۲ پردیس فرهنگی – پذیرائی در میادین شاهد و ملت خبر داد و گفت : به همت اداره فرهنگی و با مشارکت نواحی ۱ ،۲و ۵ موکب های فرهنگی با اجرای برنامه های شاد استیج شامل سرود ، تواشیح و برنامه های دیگر ، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند همچنین موکب پذیرائی در کنار ارائه برنامه های استیج با توزیع چای ، شیرینی ، شربت و ….. کام شهروندان را شیرین می کند.

برپائی ۴ موکب پذیرائی برنامه دیگری بود که وی در بیان آن گفت : با مشارکت نواحی ۳، ۴ ، ۶، ۷ ، ۸ و ۹ و گروه های جهادی محلات ، چهار موکب پذیرائی از سوم تا هفتم اسفند ماه در ۴ نقطه میدان رهبر ، پاساژ پارسیان ، میدان هروی و میدان شاهد با توزیع چای ، شکلات ، شربت ، شیرینی و میان وعده گرم از شهروندان پذیرائی می کند.

او در پایان به برپائی موکب پذیرائی در مسیر اجتماع بزرگ امام زمانی ها اشاره کرد و گفت : در سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) موکب پذیرائی منطقه ۴ در مسیر این اجتماع میلیونی پذیرای شهروندان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.