×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲گفت:با آغاز فعالیت ۴ دستگاه جنتکس، شستشو و لایروبی انهار منطقه به صورت مکانیزه انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه۲، جعفر میرزایی با اعلام این خبرگفت: منطقه دو با وجود ۶۴ کیلومتر شبکه بزرگراهی و معابر شهری و همچنین ویژگی های جغرافیایی منطقه از شرایط خاصی برخوردار بوده و برهمین اساس انهار سطح منطقه به لحاظ رسوب پسماند نیازمند لایروبی مستمر بوده و این مساله به خصوص قبل از بارش های پاییزی و بهاره از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در استفاده از روش های نوین در افزایش کیفی خدمات رسانیگفت: بدین منظور با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،با استقرار ۴ دستگاه جنتکس ،لایروبی و شستشوی مکانیزه انهار و کانال ها در منطقه۲ آغاز شد.
میرزایی افزود: شستشو و تخلیه ی همزمان از جمله قابلیت های دستگاه مکنده جنتکس است که علاوه بر افزایش سرعت عمل و انتقال مستقیم نخاله ، در کاهش هزینه های نگهداشت شهر نیز تاثیر گذار است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ ، کاهش آلودگی های زیست محیطی از دیگر کارکردهای استفاده از شیوه های مکانیزه لایروبی و شستشوی انهار است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.