×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت پاکسان تولید کمپرلن را در گروه محصولات صنعتی این مجموعه قرار داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از پاکسان نیوز، شرکت پاکسان موفق شد با تلاش واحدهای R&D و تولید در گروه محصولات صنعتی خود برای اولین بار کمپرلن (پاکسامید) را به صورت انبوه تولید کند. حسن بقائی مدیر عامل این مجموعه با اعلام این خبر گفت: یکی از مواد اولیه پر مصرف و استراتژیک در تولید مواد شوینده و بهداشتی به ویژه شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و …، پاکسامید (کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید) است که موفق شدیم برای اولین بار در این مجموعه آن را به تولید انبوه برسانیم.

بقائی ضمن تأکید بر اثرات مثبت تولید پاکسامید در این مجموعه خاطر نشان کرد: یکی از مواد اولیه پر مصرف در پاکسان عامل تثبیت کف، نرم کننده و سورفکتانت غیریونی است که نسبت به نمونه یونی آن اثرات منفی کمتری برای پوست دارد و قرار است در مایعات تولیدی این مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر عامل پاکسان در ادامه به برنامه های تولید این محصول اشاره کرد و یادآور شد: پایداری و کارایی این محصول در نمونه های آزمایشی آن مورد کارآزمایی قرار گرفت و توانستیم نسبت به تولید انبوه کمپرلن اقدام کنیم.

وی میزان مورد نیاز کشور به این محصول را سالانه ۴ هزار تن خواند و افزود: در حال حاضر شرکت پاکسان می تواند روزانه ۲/۵ تن کمپرلن تولید کند که به زودی با تمهیداتی که اندیشیده شده و به همت همکارانم در این مجموعه قادر خواهیم بود به رقم بیش از ۱۰۰۰ تن در سال دست پیدا کنیم.

بقائی در بخش دیگری از سخنان خود به درجه کیفی کمپرلن تولید این مجموعه اشاره کرد و گفت: این محصول صنعتی جدید پاکسان، نسبت به نمونه های موجود در بازار از کیفیت مطلوب تری برخوردار است و تمام استانداردهای مورد نیاز را دارا است. در تولید آن از دانش فنی و تمام امکانات و تجهیزات بهره برده ایم تا آنچه که تولید می کنیم مرغوب و قابل اعتماد باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.