×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصادزمانه : ممیزی مراقبتی استاندارد ISO9001:2015 شرکت ملی پست بدون عدم انطباق با موفقیت انجام شد.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ آیین اختتامیه ممیزی مراقبتی جهت تایید اعتبار گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 با حضور مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره و نماینده مدیریت ارشد در سیستم های مدیریتی و کیفی و همچنین مدیران کل ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور عصر امروز ۱۳ دی ۱۴۰۱ با ارائه گزارش نهایی توسط سر ممیز سیستم بدون عدم انطباق برگزار و با موفقیت پایان یافت.
بنا بر این گزارش در راستای بهبود عملکرد و ارتقای رضایت مشتریان و با رویکرد افزایش بهره وری ، ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست با حضور ممیزین شرکت گواهی نامه دهنده از تاریخ یازدهم لغایت سیزدهم ۱۴۰۱ انجام شد.
در این دوره همچون سنوات قبل ممیزان با مراجعه به واحدهای منتخب ستادی و اجرایی رویه اجرایی فرآیندها و سوابق و مستندات موجود را بررسی کردند.
برابر گزارش نهایی تیم ممیزی خارجی، شرکت ملی پست در پیاده سازی استاندارد، بدون عدم انطباق بوده و در خصوص بهبود مستمر فرایندها و رویه ها، پیشنهادات و توصیه های بهبود احصا شده را در لایه متنوع ستادی و اجرایی ارائه نموده است‌.
شایان ذکر است اداره کل پست استان گیلان به عنوان واحد نمونه اجرایی جهت الگو سازی در کشور جهت پیاده سازی سیستم ISO9001:2015 معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.