×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI-100) با چندین پله صعود موفق به حضور در میان ۱۰ شرکت برتر و پیشرو ایران شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، در این رتبه‌بندی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه توانست یکی از شرکت‌ها با بیشترین صعود از نظر رتبه کل باشد که این امر موجب شد جزو شرکت‌های تازه‌وارد در فهرست ۱۰ شرکت اول قرار گیرد؛ به طوری که از رتبه ۸۷ در سال مالی قبل با چندین پله صعود در سال جاری موفق به کسب رتبه در میان ۱۰ شرکت برتر ایران شد.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان برترین و رسمی‌ترین مرجع رتبه‌بندی شرکت‌های تجاری کشور در بیست‌و‌سومین سال رتبه‌بندی ‏IMI-100‎، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را در فهرست ۱۰ شرکت برتر ایران به‌عنوان شرکت پیشرو و فعال در کشور قرار داد و تندیس و لوح تقدیر را به دکتر محمدی، عضو محترم هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اهدا کرد. این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاستگذاران اقتصادی کشور انجام شده است.

 بیست‌و‌سومین همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI-100) با حضور دکتر رسول محمدی، عضو محترم هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و همچنین جمعی از مدیران شرکت‌های برتر ایران ۲۶ بهمن‌ماه سال‌جاری در سالن همایش‌های صدا‌و‌سیما برگزار شد.‏

بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، برای گزینش ۱۰۰ شرکت برتر ایران، معیار فروش مبنای انتخاب قرار گرفته است، زیرا میزان اثرگذاری فعالیت یک بنگاه اقتصادی در ابعاد اقتصاد ملی، رابطه مستقیمی با میزان فروش شرکت دارد. در واقع فروش شرکت، میزان تعامل بنگاه را با ساختار اقتصادی کشور نشان می‌دهد و مهم‌ترین خروجی نهایی یک شرکت تجاری محسوب می‌شود و ورود به عرصه رقابت جهانی تنها برای شرکت‌های بزرگ با فروش بالا میسر است.

گفتنی است در بیست‌و‌سومین سال انجام این رتبه‌بندی، «همایش شرکت‌های برتر ایران» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا و به صورت زنده از صدا‌و‌سیما و پلتفرم آپارات پخش شد. در این همایش، مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور ارائه شد و از شرکت‌های پیشرو (انتخاب شده بر اساس روند رشد طی چهار سال اخیر)، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع و دیگر شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه، تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.