×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، سه مدیر و کارشناس بیمه کوثر، به عنوان کارکنان نمونه صنعت بیمه معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، سومین دوره معرفی مدیران و کارکنان نمونه صنعت بیمه در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، غلامرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی و حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در این آیین، از شرکت بیمه کوثر «حسین عبدالوند، مدیر بیمه‌های درمان»، «زهرا جافری، مسئول بخش صدور استان لرستان» و «مجتبی رحمانی، کارشناس مسئول سیستم‌ها و فرآیندهای معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری» سه نفری بودند که در بین برگزیدگان قرار گرفتند و به آن‌ها تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است، در این مراسم از ۲۲ نفر از مدیران و کارکنان ۳۳ شرکت صنعت بیمه تقدیر شد. پس از معرفی برگزیدگان داخلی از سوی هر شرکت به دبیرخانه همایش، ارزیابی شرایط و ویژگی‌های عمومی و اختصاصی آنان اعم از رشته تحصیلی، دوره‌های گذرانده، اثربخشی در کارها، ارایه طرح‌های جدید و غیره انجام شد و کارکنانی که بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان همکاران شاخص و برتر صنعت بیمه انتخاب شدند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.