×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : تازه ترین گزارشها از آمارهای اقتصادی بانک مرکزی نشان می دهد؛ در بخش رشد شاخص های منابع و مصارف، بانک کارآفرین بیش از میانگین شبکه بانکی رشد داشته و سهم از بازار این بانک در کل شبکه بانکی و کل بانک های خصوصی افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، گزارش اخیر آمارهای اقتصادی بانک مرکزی در بخش پولی و بانکی حکایت از موفقیت برنامه های توسعه ای بانک کارآفرین در طول یکسال اخیر دارد. به طوری که روند ثابت سنوات قبل سهم از بازار بانک درطول یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است .

روند تغیرات در سهم منابع

همچنین این آمار تاکید می کند که، رشد منابع درکل شبکه بانکی و بانکهای خصوصی کشور در خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ترتیب ۴۰ و ۴۴ درصد بوده است، این درحالی که منابع بانک کارآفرین درمدت مذکور ۶۶ درصد رشد داشته است .

بر اساس این گزارش ،بانک کارآفرین در راستای تامین مالی بنگاه ها، درجذب منابع نیز بیش از میانگین شبکه بانکی عمل کرده است .

بررسی آمارهای رشد سپرده‌های دیداری بانک کارآفرین درطول یک سال گذشته نشان می دهد که بانک کارآفرین در این مدت به رقابت‌های ناسالم در جذب منابع ورود نکرده است. به گونه ای که رشد سپرده های دیداری در پایان خرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل درکل شبکه بانکی کشور ، بانک های خصوصی و بانک کارآفرین به ترتیب معادل ۴۷ ، ۴۹ و ۲۲۲ درصد بوده است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.