×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024


اقتصاد زمانه : نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از جدیت و پیگیری مجمع نمایندگان در حفظ سرمایه های استان نظیر فولاد اکسین خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو در گفت و گو با خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان از جدیت نمایندگان خوزستان در الحاق سهام فولاد اکسین به فولاد خوزستان سخن گفت.

حسینی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح‌های توسعه فولاد خوزستان به اشتغال می‌انجامد، افزود: در سال‌های اخیر طرح‌های توسعه‌ای به ویژه فولاد در نقاط مختلف کشور تعریف و در حال اجراست، یکی از مناسب‌ترین اقلیم‌های جغرافیایی برای اجرای طرح‌های توسعه منطقه جنوب است. دسترسی به آب‌های آزاد، حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و انرژی ارزان مهم‌ترین فاکتورهای طرح‌های توسعه فولاد هستند. در این میان فولاد خوزستان با کلنگ‌زنی سه طرح احداث ماشین ریخته‌گری اسلب، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق، به اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه کمک شایانی کرده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی الحاق فولاد اکسین به فولاد خوزستان در جهت تکمیل زنجیره فولاد را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان خوزستان برای حفظ سهام فولاد اکسین استفاده می‌کنیم. با حفظ سهام فولاد اکسین در استان و پوشش آن از سوی فولاد خوزستان، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور، سرمایه‌ها در استان حفظ می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.