×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 8 October , 2024
سرمایه‌گذاری های بورسی ”ومعادن“ در ریل رشد

اقتصادزمانه : “ومعادن” در این ماه با رشد ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشت، بهای تمام شده سرمایه گذاری ها‌ی بورسی، سهم سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازار سرمایه افزایش داده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت‌شده ۳۰ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به شهریورماه، از رشد ۶.۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود خبر داده است.

“ومعادن” در این ماه با رشد ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشت، بهای تمام شده سرمایه گذاری ها‌ی بورسی، سهم سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازار سرمایه افزایش داده است.

در همین راستا گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز با رشد ۴ درصدی نسبت به مردادماه سال جاری، به ۳۵.۱ همت رسیده است.

همچون ماه گذشته، سرمایه‌گذاری‌های بورسی “ومعادن” بیشترین سهم را از کیک سرمایه‌‎گذرای‌های ان تصاحب کرده است که گفتنی است این مقدار برابر با ۶۴ درصد بوده که در مقایسه با مردادماه حدود ۲ درصد رشد داشته است که در نهایت منجر به سهم ۳۶ درصدی سرمایه‎‌گذاری‌های غیربورسی آن شده است.

بیشترین سهم سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت استخراج کانه‌های فلزی بوده که با تصاحب سهم ۷۰ درصدی از پورتفوی این شرکت و بهای تمام‌شده ۲۴.۶ هزار میلیارد تومان، بیشترین سهم را دارد. جایگاه دوم بخش سرمایه‌گذاری‌های “ومعادن” به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان بوده.

در نهایت بخش (سایر صنایع) و (فلزات اساسی) اصلی‌ترین بخش‌ها یی هستند که شرکت توسعه صنایع و معادن در آن‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: بورس نیوز

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.