×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : محمدی شهردار منطقه ۱۵ با حضور در ناحیه ۴، ضمن بازدید از پروژه های کوچک مقیاس این ناحیه، در نشستی به بررسی روند اجرای آنها پرداخت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در این نشست با اشاره به اینکه امروزه مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است، بر تسریع در روند اجرای پروژه های کوچک مقیاس در این ناحیه تاکید کرد.


شهردار منطقه در این جلسه با تاکید بر اینکه در پروژه های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقاء داده شود، افزود: ضمن سرعت بخشی در انجام کار، بر درستی و دقت آن نیز توجه لازم داشته باشید.
وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اعتبار موجود نسبت به اتمام پروژه ها اقدام شود.


وی همچنین از معاونین تخصصی خواست تا با هماهنگی و همکاری با نواحی، کارها را تا پایان سال در این ناحیه به اتمام برسانند.


بنابراین گزارش، در این جلسه که معاونین تخصصی شهردار، شهردار ناحیه و روسای ادارات ذیربط حضور داشتند؛ ۱۱ پروژه کوچک مقیاسی که برای سال ۹۹ در این ناحیه تعریف شده، مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


این گزارش حاکیست، ۱۱ پروژه شامل راه اندازی کانکس دوچرخه در بوستان کوهسار، اصلاح هندسی تقاطع خیابان امام سجاد با خیابان ۲۰ متری قائم با هدف رفع گره های ترافیکی، احداث پاتوق محله و تجهیز آن، تبدیل زمین آسفالت بوستان انارگل به زمین ورزشی والیبال و بسکتبال، بازسازی دیواره ها و تجهیز نور زمین چمن مصنوعی رضویه، احداث زمین فوتبال جنب پمپ بنزین و پارک کوهپایه، احداث پاتوق محله انتهای رضویه، باغ راه و درختکاری ورودی شهرک رضویه با هدف ساماندهی کالبدی محله، بازسازی و بهینه سازی قطعه زمین بازی داخل بوستان افرا، نصب ۱۰ عدد میز شطرنج در ضلع غربی و پشت زمین بازی کودکان بوستان بنفشه و زیباسازی بلوار اعرابی در شهرک رضویه است که با همکاری حوزه های تخصصی و ناحیه در حال اجراست. کار برخی از آنها نظیر کانکس دوچرخه به پایان رسیده و مابقی پروژه ها نیز در دست اجراست.


شایان ذکر است، شهردار منطقه پیش از این نشست از پروژه های کوچک مقیاس ناحیه ۴، بزرگراه امام رضا(ع) و شهید نجفی رستگار بازدید کرد و رهنمودهای لازم را ارائه داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.