×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : در شهر تهران، توسعه کسب و کارهای محله ای، کارآفرینی اجتماعی و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی گروه های کمتر برخوردار شهر را در شش ماه گذشته در دستور کار قرار داده است.

در فاز اول از این تغییر رویکرد به توسعه کسب و کارها در شهر، دوره های آموزشی ارتقای توانمندی های برنامه ریزی و تسهیل گری برای توسعه کسب و کار، توانمندسازی و کارآفرينی اجتماعي (اختصارا، ابتکار) به این منظور طراحی شده و طی پاییز و زمستان سال ۱۳۹۹ به اجرا در آمده اند. اینک در پایان اجرای موفقیت آمیز این دوره های آموزشی که همراه با تعریف، تدقيق و تکمیل طرح های تسهیل و توسعه کسب و کار در بیش از بیست محله تهران برگزار شده اند، امکان اجرای روش‌های جدید تسهیل و توسعه کسب و کار با رویکردی مشارکتی و محله محور فراهم شده است.


‎در این کلیپ، گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ابتکار و مهمترین دستاوردها و اثرات این دوره بوسیله شرکت کنندگان در دوره ارائه شده است. در کلیپهای بعدی #ابتکار، هفت طرح تعریف شده در این فرآیند ارتقا توانمندی ها، ارائه خواهند شد.


‎امکان دسترسی به فیلم‌ها و اقلام آموزشی ابتکار در آدرس Ebtekar. Swsc در اینستاگرام برای عموم شهروندان فراهم شده است و پیشرفت طرحها نیز در این آدرس گزارش خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.