×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : ۳۱ پروژه عمرانی منطقه آزاد قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، پروژه های عمرانی کلان جزیره ظهر امروز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از نظر اولویت اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

این پروژه های زیرساختی در حوزه های عمران و شهرسازی، صنایع گردشگری، شیلات، نفت، گاز و انرژی و توسعه خدمات رفاهی به ساکنان جزیره در جلسه مذکور مورد بررسی و اولویت بندی به لحاظ اجرا قرار گرفتند.

حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور ضمن تاکید بر نقش پروژه های زیرساختی در توسعه بهتر منطقه در آینده نزدیک بر روند اجرای این پروژه ها تاکید کرد.

علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با اشاره به این مطلب که نگاه سازمان منطقه آزاد قشم به پروژه های زیرساختی، یک نگاه بلندمدت مبتنی بر تسهیل گری خدمات به ساکنان است، دستور پیگیری و نهایی سازی پروژه هایی که منتج به انعقاد قرارداد شده را صادر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.