×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

وی افزود : سخنان وزیر صمت و به ویژه این عبارت « ذوب آهن اصفهان بانی تمام توفیقات صنعت فولادکشور» ، هر ذوب آهنی را به وجد می آورد و به چنین پیشینه ای افتخار می کند. لذا روشن نگه داشتن این مشعل پر افتخار شانه هایی قوی و همتی بلند می خواهد .

صالحی اظهار داشت : اینجانب به عنوان متولی حوزه تامین و تدارک (حوزه خرید) ضمن قدردانی از دکتر علیرضا رزم حسینی و هیات همراه ، حضور پربارشان را به ذوب آهن ارج نهاده و اعلام می دارم که با همت و همراهی همه عزیزان و مسئولین مرتبط ، شاهد ایجاد ثبات نسبی در مواد اولیه مورد نیاز هستیم .

وی افزود : تداوم و پایداری تامین مواد اولیه ، مرهون تلاش و همراهی جمعی معادن دولتی و بخش خصوصی بوده و زمینه را برای جهش تولید در سالی که با درایت و تدبیر مقام عظمای ولایت به سال جهش تولید مزین شده فراهم می نماید.

معاون خرید ذوب آهن اصفهان گفت : اطمینان داریم که با تدبیر بلند و همت عالی وزارت صمت ، ارجاع امور مرتبط با ذوب آهن اصفهان به ایمیدرو ، ایجاد کمیته کارشناسی جهت بررسی و صحت سنجی نیازهای ذوب آهن ، مشکلات مبتلابه ، توسعه و پیشروی و استخراج زغال سنگ بیش از پیش وارد تصمیم سازی کارشناسی و تصمیم گیری مبتنی بر آن شود تا از فرصت سوزی جلوگیری گردد.

وی ذوب آهن اصفهان را با ظرفیت تولید ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تن چدن در زیر سقف ، برخوردار از مستعدترین شرایط برای جهش تولید دانست و گفت : این شرکت امکان تولید بیش از نیاز داخل و تخصیص مازاد آن به صادرات و تامین ارز مورد نیاز کشور علاوه بر نیاز خود را دارد ضمن اینکه با تدابیر اندیشیده شده نورد های ذوب آهن به ظرفیت کامل تولید خواهدرسید و نگرانی و دغدغه های به جای دولت در مورد تثبیت قیمت را نیز مرتفع خواهد کرد.

صالحی یادآور شد : کوره بلند شماره یک ذوب آهن با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید چدن در سال ، پتانسیل کافی جهت ایجاد جهش در تولید ذوب آهن اصفهان را دارد . امیدواریم با تداوم تامین مواد اولیه و همچنین نیازهای وارداتی ، بتوانیم گامهایمان را در جهت مقاوم تر کردن پایه های اقتصادی کشور عزیزمان محکم تر برداریم تا خیال خام بیگانگان را باطل کنیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.