×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024

اقتصاد زمانه : نخستین حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شروع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مراسم رونمایی از سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی فردا یکشنبه در محل ساختمان مرکزی سازمان انجام می‌شود.

در حال حاضر نیز حراج خرده فروشی شامل انواع کالاهای بادوام و خانگی شروع شده و تا ساعت ۲۰ روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و کالاها قابل رویت برای همگان خواهد بود.

متقاضیان می توانند پیشنهادهای خود را از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه تا ساعت ۲۰ همان روز ارائه دهند.

در راستای مهار تورم و رشد تولید و تقویت عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و در جهت ایجاد ساختار لازم برای اجرای تبصره (۲) ماده (۲۳) آیین نامه معاملات سازمان و بند (۲) ماده (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سامانه حراج خرده فروشی برخط با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز توسعه تجارت الکترونیک) طراحی، پیاده سازی و اجرای آزمایشی آن عملیاتی شد.

دسترسی آسان، برخط بودن تمامی فرایندهای خرید و مالی، امکان خرید برای آحاد جامعه، رایگان بودن فرایندهای ثبت نام تا خرید کالا بخشی از ویژگی‌های این سامانه است.

امکان خرید خرده فروشی اموال تملیکی برای متقاضیان در این سامانه فراهم شده و از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت setad.ir، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند iran.gov.ir و تارنمای سازمان اموال تملیکی tamliki.ir اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.