×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق عملی شعار سال توانست در فرودین ماه به رکورد تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن فولاد خام دست پیدا کند و با افزایش ۳۸ هزار تنی نسبت به رکورد قبلی خود دستاورد مهمی را در صنعت فولاد کشور رقم بزند.

به گزارش اقتصاد زمانه ، غلامرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار فولاد با اشاره به ثبت رکورد تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن فولاد خام در ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه اظهار کرد: در اسفندماه گذشته رکورد تولید فولاد خام ۶۶۲ هزار تن بود که در بازه سی روزه محقق شد و این رکورد با ارتقاء ۳۸ هزار تنی تولید فولاد خام در فروردین ماه همراه گردید.

وی افزود: در سال گذشته ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه به تولید ۷ میلیون تن فولاد خام دست یافت که نسبت به سال ۹۸ حدود ۷۳۰ هزار تن افزایش تولید را به همراه داشت.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سال گذشته ثبت ۴ رکورد تولید ماهیانه در این ناحیه رقم خورد، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی خطوط تولید و مدیریت زمان و همت پرسنل ناحیه منجر به ثبت رکورد اخیر در تولید فولاد خام در این شرکت شد.

وی با تاکید بر ثبت رکورد در واحد گاززدایی، رکورد تعداد ذوب، ارتقاء کیفیت و کاهش ضایعات در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: رسیدن به رکورد ماهیانه تولید ۷۰۰ هزار تن فولاد خام و ۱۴۴ ذوب در فروردین ماه علیرغم کمبود نیروی انسانی به دلیل بیماری کرونا نشان می دهد کارگروهی به تمام معنا در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه تجلی یافته است.

سلیمی باز هم بر همدلی و تلاش همگانی نیروهای ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه تاکید کرد و افزود: چشم انداز تولید فولاد خام در سال «تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها» عبور از ۷٫۲ تن است که امیدواریم با عبور از مانع تامین انرژی و در همبستگی و تلاش نیروهای این ناحیه به وقوع بپیوندد.

وی افزود: عبور از چالش هایی مانند تامین مواد اولیه و انرژی می تواند ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه را به چشم انداز تعیین شده در سال جاری نزدیک کند؛ چراکه در این مرحله علاوه بر حفظ دستاوردها با پشتیبانی و حمایت همیشگی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، می توان به رکوردزنی های پی در پی در این ناحیه ادامه داد.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در پایان از تلاش پرسنل این ناحیه و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان ظرفیت کارشناسان و پرسنل ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه را در خدمت تولید کشور به کار گمارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.