×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : با همت و تلاش تمام نیروهای تولیدی و پشتیبانی واحدهای نورد سرد و اسیدشویی و با تکیه بر توان داخلی و همچنین برنامه‌ریزی و مدیریت فرایندها که در انسجام و کارگروهی تجلی یافته است، رکورد ماهیانه تولید در خطوط این شرکت شکسته شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعلام این خبر افزود: در واحد نورد سرد، رکورد تولید در اردیبهشت‌ماه با تولید۲۱ هزار و ۶۶ تن محقق شد و این در حالی است که رکورد ماهیانه قبلی واحد نورد سرد به میزان ۲۱ هزار و ۵۶ تن در فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود.

شهرام عالی‌وند در ادامه به رکورد جدید خط اسیدشویی نیز اشاره کرد و گفت: رکورد ماهیانه جدید خط اسیدشویی در اردیبهشت‌ماه به میزان ۲۲ هزار و ۱۰۹ تن به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی این خط که به میزان ۲۲ هزار و ۸۴ تن در آذر ۹۹ تحقق یافته بود، افزایش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد در پرتو عنایت حق‌تعالی و تلاش کلیه همکاران، روند افزایش تولید شرکت تداوم یابد و دست‌یابی به رکوردهای جدید تولید محقق گردد تا همواره بتوانیم در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.