×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : روز گذشته خبری درخصوص مشکل زوج خبرنگار به دلیل معوقه تسهیلات بانک مسکن در رسانه ها منتشر شدو در کمتر از یک روز مسوولان این بانک از رفع این مشکل خبر دادند.

به گزارش اقتصاد زمانه ، بانک مسکن همواره کمک به خانه دار کردن مردم با ارایه تسهیلات با کمترین نرخ سود و طولانی ترین زمان تقسیط در شبکه بانکی کشور است که در این مسیر نیز سعی شده تا با آحاد مردم متناسب با شرایط درآمدی آنان همکاری و مساعدت شود.

در پی انتشار خبری درخصوص مشکل زوج خبرنگار به دلیل معوقه تسهیلات بانک مسکن، مسوولان مربوطه با پیگیری این موضوع به صورت ویژه و دعوت از مشتری و مذاکره با وی، مقرر شد مشتری برای پرداخت بدهی به روش تقسیط اقدام کند.شایان ذکر است هیچ مزایده ای برگزار نشده و اقدامات بانک در راستای عدم پرداخت اقساط توسط مشتری بوده است.

لازم به ذکر است یکی از راه های افزایش توان پرداخت تسهیلات بانک مسکن پرداخت به موقع اقساط از سوی تسهیلات گیرندگان است و به طور حتم با پرداخت به موقع اقساط از سوی وام گیرندگان چرخه اعطای تسهیلات بانک مسکن سریع شده و مشتریان بیشتری از تسهیلات مسکن بهره مند خواهند شد.
صوص مشکل زوج خبرنگار به دلیل معوقه تسهیلات بانک مسکن در رسانه ها منتشر شدو در کمتر از یک روز مسوولان این بانک از رفع این مشکل خبر دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.