×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان: با تلاش یکایک خانواده شریف فولاد اکسین خوزستان و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سال خوبی را برای فولاد اکسین خوزستان پیش بینی می کنیم.

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی مدیر عامل شرکت در اولین نشست خود با معاونین و مدیران فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: همانگونه که در دعای سال جدید می‌خوانیم حول حالنا الی احسن الحال، باید حال شرکت را به گونه ای رقم بزنیم تا بهترین اتفاقات برای خانواده فولاد اکسین خوزستان اتفاق بیفتد.مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: نیروهای جوان، پرتلاش و پرتحرک فولاد اکسین توانستند در سال‌های گذشته افتخارات زیادی را برای کشور و استان رقم بزنند و امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بعنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری شد، با تلاش مضاعف یکایک کارکنان شرکت در مواردی مانند آماده بکاری تجهیزات، رشد تولید، تنوع در سبد محصولات جدید و صادرات دستاوردهای تازه ای برای این شرکت محقق شود.

مهندس محمدی افزود؛ مشتاق بودیم این جلسه با حضور همه کارکنان شرکت برگزار می شد که به دلیل محدودیت مکانی سالن جلسه این امکان میسر نبود و انشالله در این ایام پیش رو به پاس قدردانی از زحمات همه کارکنان در فضایی مناسب از نزدیک با تلاشگران فولاد اکسین خوزستان از نزدیک دیدار خواهیم داشت.

وی در خصوص تولید محصولات فولادی گفت: در بحث رشد تولید و مهار تورم عوامل مختلفی همچون نیروی انسانی متخصص اولویت اصلی می باشد که بحمداله این شرکت از نیروی متخصص و کاردان برخوردار است، لذا در عمل باید ثابت کنیم که چه مقدار این سرمایه انسانی برای ما مهم است، از این رو مدیران شرکت باید بهترین شرکت ها کشور را بررسی کرده و با شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی پرسنل، نسبت اجرای آن اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت ادامه داد؛ با توجه به شرایط جغرافیایی استان خوزستان و از طرفی سختی صنعت فولاد، می بایست آیتم های بدی آب و هوا، حق جذب و سختی کار به زودی برای کارکنان تصویب شود.

وی در بخش بازرگانی شرکت اظهار داشت؛ در فروش محصولات باید با عقد قراردادهای مهم و بزرگ آینده اقتصادی شرکت را بسازیم و همچنین رضایتمندی مشتری های خود را در کنار رضایتمندی کارکنان ببینیم. در بخش خرید نیز بمنظور پایداری اقتصادی شرکت، باید نسبت به تامین به موقع مواد اولیه و تجهیزات جانبی خط تولید تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد؛ معاونت های فنی و بهره برداری و برنامه ریزی و توسعه با افزایش آماده بکاری تجهیزات و برنامه ریزی برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و همچین همکاری و تقویت شرکت های دانش بنیان، می بایست راه روشنی را پیش روی فولاد اکسین خوزستان قرار دهند.

علی محمدی با تاکید بر ایجاد همدلی در بین کارکنان شرکت گفت: ما دنبال فضای آرام هستیم و زمانی می‌توانیم به اهداف خود برسیم که فضای کاری شرکت را فضایی آرام و بدون هرگونه استرس و حاشیه ساخته باشیم، لذا مدیران شرکت باید با تدابیر لازم آرامش را به مجموعه های خود منتقل نمایند. باور ما این است که با عمل به شعار های مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی همدلی در تمامی سطوح شرکت موجب خواهد شد سالی پر بار برای اکسین رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای اجرای مصوبه فولادسازی موظف و مصمم هستیم و انشالله با حمایت های مجموع سهامداران شرکت، این پروژه به زودی راه اندازی خواهد شد و زنجیره ارزش محصولات فولادی تکمیل می گردد.

در پایان این نشست معاونین و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان نکات پیشنهادی خود را مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.