×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک ملی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک ملی ایران تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرحی موسوم به «رفاه ملی» امضا کردند. مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک ملی ایران ۶ بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور مدیران عالی‌رتبه دو طرف قرارداد در ساختمان ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.

با آغاز فاز اول طرح «رفاه ملی» که در ۶ فاز برنامه‌ریزی شده است، دارندگان ملی‌کارت بانک ملی می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور و استفاده از دستگاه‌های کارتخوان متعلق به بانک ملی مستقر در فروشگاه‌ها، علاوه‌بر برخورداری از تخفیفات ویژه و خرید کالاهای باکیفیت و متنوع در فروشگاه‌های رفاه، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی هفتگی ۷ دستگاه خودروی سواری برلیانس امتحان کنند.

همچنین فاز اول این جشنواره از دوازدهم بهمن سال جاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و برنامه‌ریزی‌های آتی جهت ادامه این طرح در سطح کشوری انجام خواهد شد.

رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه و انجام طرح «رفاه ملی» آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به‌زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق اهداف والای سازمانی رفاه است. بانک ملی ایران به‌عنوان بانک باسابقه و خوشنام ایرانی با اجرای این طرح می‌تواند گام بلندی در راستای خدمت‌رسانی به مشتریانش بردارد.»

وی ادامه داد: «فروشگاه‌ رفاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران در این شرایط سخت و پیچیده اقتصادی، راه بلندی در پیش دارد و همه توان و همت خود را برای بهبود وضع معیشت مردم با تامین کالاهای باکیفیت ملی و قیمت مناسب انجام می‌دهد.»

گفتنی است، این بنگاه اقتصادی خصوصی به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به مجتمع‌های بزرگ تجاری، قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، تخفیفان (نت‌برگ) و… اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.