×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024
رصد و پایش پروژه ها وبرنامه های موثر و مستمر شمال شرق تهران

اقتصادزمانه : جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار و معاونین در راستای ارائه و رصد برنامه‌های سال ۱۴۰۳ حوزه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده با اشاره به پروژه ها و برنامه های در حال اجرا گفت: تمامی حوزها می بایست به پروژه های در حال اجرا اشراف کامل داشته باشند و قبل از اجرای هر پروژه، اطلاع رسانی کامل انجام شود.

وی این جلسه را فرصتی مناسب برای بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه شهرداری عنوان کرد.

در ادامه هریک از معاونین برنامه ها و اقدامات حوزه های خود را ارایه دادند؛ حوزه عمران از اقدامات این حوزه به اجرای تراش و روکش آسفالت، نهر به کانیو، پیاده روسازی، اجرای پروژه های مستمر و سنواتی و ..اشاره کرد.

حوزه ترافیک از خط کشی محوری، نصب گاردیل، خط کشی بلوک عابر پیاده، اصلاح هندسی و تعوض چراغ های سولار و … نام برد.

و در ادامه معاونت خدمات شهری به مهمترین برنامه های این حوزه به اجرای لایروبی کانالها، مسیلها، نوسازی مخازن فرسوده، ساماندهی مشاغل، جمع آوری عوامل پسماند غیر مجاز و … اشاره کرد.

تهیه نقشه طرح تحول بیست گانه در سامانه تحلیل اطلاعات مکانی، تهیه نقشه طرح الگوی خدمت، آماده کردن تابلوهای رومیزی مشخصات و شرح وظایف پرسنل تبدیل و وضعیت نیروهای پیمانکاری دارای شرایط ایثارگری و… از اقدامات حوزه برنامه ریزی بود که توسط معاون این حوزه ارایه شد.

شهردار منطقه ۴ در پایان به همکاری مشارکت تمامی معاونت ها و اجرای مناسب طرح ها و برنامه ها تاکید کرد وگفت: تقویت همه جانبه برنامه های اولویت دار در ارتقای کارکرد مدیریت شهری موثر خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.