×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۴۵۰ درصدی فروش اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صاحب حجتی، در مراسم آیین افتتاح مجموعه انباراهای مکانیزه اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی واقع در مبارک آباد قم که امروز سه شنبه دوم خردادماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: به طور کلی سال گذشته سال خوبی از جهت رشد فروش در اموال تملیکی بود ضمن آن که ۳۱ همت کالا تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به استقرار تیم جدید مدیریتی سازمان اموال تملیکی از یکسال و نیم گذشته، تصریح کرد: برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت سازمان اموال تملیکی کالاهای آمریکایی امحا گردید که در نوع خود بی نظیر بود.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با بیان آن که برای نیل به اهداف سازمانی، همراهی سایر نهادها امری بسیار ضروری به شمار می‌رود، اظهار داشت: مجموعه‌ها و نهادهایی نظیر تعزیرات، قاچاق کالا و ارز، وزارت صمت، قوه قضاییه و سایر نهادهای در طی مدت یاد شده همکاری مطلوبی با سازمان داشتند.

حجتی به راه اندازی سامانه یکپارچه اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: در بحث زیرساختی و نیز انبارهای سازمان، اقدامات خوبی صورت گرفته است ضمن آن که در استان قم نیز فضای خوب و قابل دفاعی از نظر عملکردی وجود دارد و این در حالی است که صیانت از اموال بیت المال همواره با حساسیت زیادی از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پیگیری می‌گردد.

بر پایه این گزارش، حسین اصغری، مدیرکل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم، در سخنان کوتاهی گفت: انبار این سازمان در مبارک آباد، در مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۹ و به ارزشی ریالی معادل ۳٫۵ میلیارد تومان خردیداری گردید.

وی گفت: امروز فاز نخست انبار افتتاح گردید و فاز دوم آن نیز با انجام قفسه بندی‌ها به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.