×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ مرداد , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Thursday, 21 August , 2025
رسیدگی به بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه دو

اقتصاد زمانه : بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹ گانه منطقه دو در سالجاری رسیدگی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای مأموریت‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، در سال جاری ۷۶ هزار و ۸۱۴ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۷۶۰۵۹ مورد از پیام‌ها رسیدگی و با رضایت‌مندی شهروندان مختوم شد و تعداد ۵۲۰ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری‌ها بوده به علت زمان‌بر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است. درتی پور افزود: بیشترین درخواست‌ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وساز، جمع‌آوری خاک و نخاله، معبر اصناف در پیاده‌رو، ساخت‌وساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه‌ها بود.

وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواست‌های مردمی و تسریع در فعالیت‌های شهری است در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.