×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه از طرح راه اندازی پهنه امن خانگی تهران در محله مسکونی ابتدای خیابان هوانیروز تا ۶ماه آینده خبرداد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: طرح راه اندازی پهنه امن خانگی با هدف ساماندهی معابر محلی و ایمن سازی محل تردد عابران پیاده و محیط امن برای تفریح کودکان ساخته می شود.

او افزود: در این طرح محیط تفریحی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، پیاده روی همسطح برای تردد آسوده سالمندان، جانبازان و معلولان، ساماندهی و توسعه فضای سبز، احداث پارکینگ خودرو برای مهمانان ساکنان این محله ، محیط سازی برای تجمع مناسبت های ملی مذهبی برای اهالی و…به شکل ایمن ایجاد می شود.
شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: تمامی این محدوده در ابتدای خیابان هوانیروز که ۶ کوچه را در بر می گیرد به شکل سنگ فرش است و مساحت احداث این طرح حدود۳ هزار مترمربع است، همچنین یکی از ویژگی های طرح پهنه امن خانگی تردد خودروها با سرعت ۲۰ کیلومتر درنظر گرفته شده است.
رحمان زاده گفت: خوشبختانه اهالی این محله از اجرای سنگ فرش در معابر این محله ابراز رضایت دارند، ۳۰ درصد فعالیت عمرانی این مسیر به اجرا در آمده و پیش بینی شده این پروژه تا ۶ ماه آینده به بهره برداری کامل برسد.
وی افزود: این نوع طرح برای نخستین بار در محلات تهران در منطقه ۲۲ تهران ساخته خواهد شد و تنها در برخی از شهرهای کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه به اجرا رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.