×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: راننده‌های تاکسی چابهار با شرکت در آموزش‌های پیش رو، مجوزها و گواهینامه‌های صنعت گردشگری را برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران دریافت کنند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار طاهره شهرکی روز یکشنبه در آیین آغاز طرح افزایش ناوگان حمل‌ونقل چابهار افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد چابهار این بود که در راستای تحقق وظایف مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی، توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی شهروندان و گردشگران تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری چابهار منعقد شود که این اتفاق رقم خورد و از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری برای رفاه ساکنان و مسافران در حوزه افزایش کیفیت حمل‌ونقل مسافر اختصاص یافت.

وی بیان داشت: ورود چندین دستگاه تاکسی و اتوبوس، یکی از معضلات اجتماعی ما در حوزه چابهار را برطرف خواهد کرد.

او بابیان اینکه شهرستان چابهار قطب گردشگری جنوب کشور به شمار می‌رود اظهار داشت: لازم دانستیم که این خدمات را برای گردشگران فراهم کنیم و به‌طورجدی از رانندگان تاکسی می‌خواهیم که گواهینامه‌های لازم در خصوص صنعت گردشگری اخذ کنند تا بتوانند با در اختیار داشتن اطلاعات حوزه گردشگری، به‌عنوان یک راهنما خدمات استاندارد و شایسته‌ای به مسافران ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری چابهار نیز گفت: تاکنون ۵۰ نفر متقاضی تاکسی خطی زرد داشته‌ایم که ۳۰ نفر برای اخذ تسهیلات خرید خودروی ۱۲۰ میلیون تومانی به بانک عامل معرفی‌شده است.

داود قریشی افزود: مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات تعمیرات و ۲۰ میلیون تومان خرید باطری و لاستیک به خودروهای تاکسی شهر چابهار اختصاص داده‌شده است که متقاضیان می‌توانند از طریق بانک تجارت اقدام کنند.

او گفت: همچنین تسهیلات خرید بیمه‌های بدنه و شخص ثالث، بدون پیش‌پرداخت و سود نیز به متقاضیان قابل‌ارائه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.