×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : پنجمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت ۷ و ۸ بهمن ماه هم زمان با پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران با حضور صاحبان صنایع و بنگاه های مختلف کشور در محل دانشگاه خاتم تهران برگزار گردید و ذوب آهن اصفهان توانست تندیس برنزی پنجمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی را کسب کند.


مهرداد اسماعیلی مدیر آبرسانی شرکت در گفتگو با خبرنگار آتشکار، گفت : امروزه سازمان ها باید تلاش نمایند تا با برنامه ریزی و سازمان دهی به سطح وسیع تری از نیازهای ذی نفعان، پاسخ‌گو باشند و این همان مسئولیت اجتماعی شرکت ها است .وی رویکرد جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را محافظت از سرمایه‌های مختلف سازمان دانست و افزود: این سرمایه‌ها صرفاً سرمایه‌های اقتصادی و انسانی نبوده و شامل سرمایه‌های اجتماعی و سرمایه های طبیعی نیز می‌باشد .


اسماعیلی گفت: با توجه به این که ذوب آهن در اجرای مسئولیت های اجتماعی بیش از آن که باید، فعالیت داشته است و اکنون پایبندی به مسئولیت اجتماعی تبدیل به یک فرهنگ در ذوب آهن اصفهان شده و این وظیفه را در قبال منطقه، استان و حتی کشور بارها و بارها اجرا کرده است.وی کسب تندیس برنزی مسئولیت های اجتماعی را یک موفقیت بزرگ دانست و خاطر نشان ساخت: یکی از عوامل مهم کسب این تندیس کاهش مصرف آب بود زیرا ذوب آهن توانسته با توجه به موقعیت جغرافیایی که در منطقه خشک قرار دارد مصرف آب خود را با افزایش تولید کاهش دهد .


وی به کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب نسبت به ۱۵ سال گذشته اشاره کرد و گفت: خرید پساب شهرستان های اطراف، استفاده از پساب در سیکل های کثیف کارخانه نظیر خنک کردن سرباره، مدیریت مصرف آب و فشار از عواملی بود که با کنترل آن توانستیم مصرف آب در ذوب آهن را کاهش دهیم . وی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان برنامه های مختلفی برای کاهش مصرف آب دارد که تا سال ۱۴۰۲ این پروژه ها انجام خواهد شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.