×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور در وزارتخانه آموزش و پرورش با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر همکاری های دوجانبه و بیان گزارشی از روند فعالیت های سازمان، گفت: پیرو حضور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور و قول مساعد ایشان مبنی همکاری با وزارت آموزش و پرورش از جمله مساعدت از طریق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، این نشست را برای تدوین چگونگی همکاری های آینده طرفین، ترتیب داده ایم.

اجتهادی ادامه داد: سازمان اموال تملیکی با هدف فراهم نمودن فرصت های برابر آموزشی، فرهنگی و تربیتی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی، زمینه‌ تهیه و تأمین اقلام مورد نیاز ادارات، آموزشگاه ها و دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته‌ روستایی، عشایری، مرزنشین و حاشیه شهرها به آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش هم در این نشست ضمن تشکر از نگاه وزیر امور اقتصادی و دارایی به توسعه آموزش و پرورش بیان داشت: در دولت مردمی سیزدهم، همه اجزای دولت خود را خادم مردم دانسته و خدمت را فرصتی برای انجام وظیفه می دانند.

نوری در ادامه ضمن بیان گزارشی از وضعیت و چگونگی فعالیت مدارس در مناطق محروم خواستار مساعدت سازمان اموال تملیکی و نگاه ویژه به این مناطق شد و تصریح کرد: بی شک فعالیت در این مناطق و سوق دادن امکانات به سمت و سوی آنها موجب برقراری عدالت آموزشی بیش از پیش در اقصی نقاط کشور خواهد شد.

گفتنی است؛ سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی و بهنام حیدری مشاور اقتصادی و امور قراردادهای وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.