×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با جمعی از فرزندان شاهد شاغل در فولاد خوزستان دیدار نمود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از خبرنگار روابط عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل، هفتم مهرماه ۱۴۰۰ به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با جمعی از فرزندان شاهد شاغل در شرکت فولاد خوزستان دیدار و گفت و گو نمود.
در ابتدای این نشست صمیمی، حجت‌‌الاسلام بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یک تکلیف شرعی است، چرا که این شهدای عزیز بودند که با جان‌افشانی و از خود گذشتگی در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی گام برداشتند.
وی با تاکید بر حفظ جایگاه رفیع شهدا در سازمان اظهار داشت: جامعه مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران است. رشادت‌های این عزیزان در گذر زمان نباید به فراموشی سپرده شود.
در ادامه امین ابراهیمی مدیرعامل، آبرو و اقتدار امروز میهن را مدیون ایثار شهدای والامقام دانست و افزود: امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند.
وی افزود: جنگ تحمیلی ایران و عراق یک جنگ مقدس برای ما بود. در واقع ثمره ی خون شهدا، روحیه ایثار و شهادت بود که امروز به یک ارزش معنوی تبدیل شده است. حفظ شان و تکریم خانواده شهدا وظیفه همه ماست.
وی اظهار داشت: امروز اگر تولید و امنیتی در کشور داریم به واسطه‌ی شهدا است. در شرایط فعلی تحریم‌های ظالمانه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است. وظیفه داریم با تلاش، کوشش و تکیه بر دانش بومی به سلامت از این جنگ نابرابر عبور کنیم.
وی در پایان با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با فرزندان معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا، مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند، جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، مسئولان هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این نشست صمیمی فرزندان شاهد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای ارتقای جایگاه شرکت فولاد خوزستان پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.