×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : حسن نجفی سمنانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، با سردار دلاور القاصی مهر با همراهی جمعی از مسئولین پتروشیمی در محل ستاد فرماندهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، مهندس نجفی ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به فرماندهی و تمام پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در جای جای استان، از تلاش‌های مخلصانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت که پیش شرط مهم سرمایه گذاری و توسعه استان است، تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بخصوص شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و گفت: خدا را شاکریم که به مدد نیروی انتظامی استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و از این حیث و با توجه به ظرفیت‌های خدادادی این استان مرزدار، آینده خوبی در تمام حوزه‌های اقتصادی پیش روی مردم شریف این استان قرار دارد.

سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و همراهان، به تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی استان پرداخت و گفت: امنیت و توسعه دو مقوله کاملا به هم تنیده هستند و نیروی انتظامی با نگاه اجتماع محور و مردمی کردن امنیت، تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت در استان خواهد کرد تا سرمایه‌گذاران بزرگ با خاطر آسوده وارد استان شوند و برای توسعه صنعتی و اقتصادی ایلام قدمی بردارند.

در این جلسه حجت الاسلام شعبانعلی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام نیز در سخنان کوتاهی از تلاش‌های سربازان عرصه صنعت استان ایلام تقدیر و تشکر به عمل آورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.