×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد با مدیرعامل شرکت شهروند دیدار کردند.


به گزارش اقتصاد زمانه، شرکت شهروند به تازگی به جمع مشتریان بیمه سرمد پیوسته است. در همین راستا امروز، مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره و مهدوی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد با علی محمد وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند دیدار کردند.
مجتبی کاتب در این دیدار ضمن تشریح دستاوردهای بیمه سرمد و خدمات به روز این شرکت در حوزه بیمه‌گری گفت: ما در دو سال گذشته مشتریان بزرگی را جذب کرده‌ایم و امروز افتخار می‌کنیم که مدیران شهروند هم با حسن اعتمادی که به مجموعه بیمه سرمد دارند به جمع مشتریان ما پیوستند.
وی افزود: ما قدردان این اعتماد هستیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که به نحو احسن به مجموعه بزرگ شهروند و کارکنان این شرکت خدمات‌رسانی کنیم و امیدوارم همکاری دو مجموعه در بخش‌های دیگر هم شکل بگیرد.
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد نیز گفت: ما شرکت جوانی هستیم و با استفاده از همین روحیه جوانی توانسته‌ایم این سال‌ها در بسیاری از بخش‌ها، پابه‌پای شرکت‌های باسابقه صنعت بیمه حرکت کنیم و در بعضی از بخش‌ها نیز از آنها جلو بیفتیم. ما این اطمینان را به شما و مجموعه شهروند می‌دهیم که بهترین و به‌روزترین خدمات را از بیمه سرمد خواهید گرفت و تمام تلاش من و همکارانم جلب رضایت مشتریان است.
مدیرعامل شهروند نیز با اشاره به جوان بودن بیمه سرمد گفت: علاوه بر اینکه بیمه سرمد، شرکت جوانی است، مدیران آن هم جوان هستند و این موضوع، انگیزه مدیران سرمد را برای رشد، دوچندان می‌کند. ما هم امیدواریم که خدمات سرمد مناسب و به‌موقع باشد تا باب همکاری بیشتر میان دو مجموعه باز شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.