×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024
دیدار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی

اقتصادزمانه : سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با مدیرعامل این سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسن رنگرز در این دیدار ضمن گرامی‌داشت ایام دهه ولایت و امامت، ضمن تشکر از پرداختن سازمان اموال تملیکی به مقوله ورزش، خواستار توسعه فعالیت‌های جانبی و ورزشی این سازمان در رده‌های مختلف شد.

در این دیدار سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف کاری، ورزش را عاملی مهم برای انبساط روحیه و افزایش بنیه و توان کاری کارکنان معرفی کرد و بیان داشت: افرادی که دارای جسم قوی و توان جسمانی بالایی هستند قطع به یقین راندمان کاری را افزایش می‌دهند و باعث بهتر شدن امور و راحت انجام شدن فعالیت‌ها می‌شوند و این در خصوص سازمان اموال تملیکی صدق می کند که شاهد حضور پرشمار چنین افرادی در بدنه سازمان هستیم.

گفتنی است؛ در این دیدار امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران و قهرمان سنگین وزن جهان و سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی نیز حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.